måndag 22 december 2008

Spännande

De senaste dagarna har varit hektiska. Förutom julstök och vanligt jobb fick jag en inlänk till Retrocamera som till slut gav 4500 unika besökare på en dag. Det vill man ju gärna passa på att utnyttja ;) Skriver på flera artiklar att lägga ut nu, samt förnyad sidebardesign. Ska ni köpa grejer på Amazon gå gärna genom Retrocamera.net, det kostar er inget men jag får 10% av pengarna oavsett vad ni köper inom 24timmar ;)

Nu har jag precis hjälp Björn på www.bjornsundin.se att uppdatera hans Wordpress. Det är spännande må jag säga att se hur det går framåt med Wordpress. Björns Wordpress var version 2.3 och jag uppgraderade till 2.7 utan något problem trots gamla plugins. När vi skapade bloggen för ung 2 år sedan fungerade inte ens den vanliga installationen först. Wordpress uppdateringar kommer ofta men de är väldigt duktiga på att göra det användarvänligt.

www.bjornsundin.se

Inga kommentarer: